بالاتر از ابرها، پایین‌تر از خورشید

محلی برای رها رقصیدن زیر نور خورشید

بالاتر از ابرها، پایین‌تر از خورشید

محلی برای رها رقصیدن زیر نور خورشید

به صرف چای وانیلی و بیسکوئیت نارگیلی.

و لا یمکن الفرار من حکومتک.

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۹ ق.ظ

سلام.

صبح‌ها، کارهای خونه رو انجام می‌دم. 

ظهر‌ها، آزمایشگاه می‌رم.

عصرها، قهوه می‌خورم و توی ترافیک پادکست گوش می‌دم. گاهی هم ورزش می‌کنم.

شب‌ها، شام می‌پزم و درس و کتاب می‌خونم. این روزها هم که مدام می‌نویسم.

با این‌همه، باز هم از نیمه‌شب‌ها و بی‌قراری‌اش فراری نیست! و من هرشب، موقع مسواک زدن، توی آینه به زهرای تیکه‌پاره‌ای چشم می‌دوزم و ازش می‌خوام که فقط امشب رو طاقت بیاره، بعدش راحت‌تر می‌شه. و هرشب، پوزخندی به خودم حواله می‌کنم که یعنی «تو که درست نمی‌گی، ولی باشه.» هر شب سی بار می‌شمرم که نخ دندون پایین و بالا بره بین دندون‌هام. با این‌همه از نیمه‌شب‌ها فراری نیست. 

  • ۰۰/۱۱/۱۱
  • جوزفین مارچ

نظرات  (۳)

  • سرکار علیه
  • زهرا با این همه من بهت غبطه میخورم چون چیزایی رو داری که من ندارم. لذت ببر.

    پاسخ:
    اوه. نمی‌دونم چی باید بگم.
    خب آخه من که نگفتم بدبختم :)) فقط گفتم حالم خیلی خوب نیست.
    ولی متوجهم و ممنونم که بهم یادآوری کردی. امیدوارم زندگی‌ات شکلی بشه که دوستش داری. 
  • مائده ‌‌‌‌‌‌‌
  • زهرا، همه چیز درست می‌شه. 

    پاسخ:
    چه جمله‌ی جادویی‌ای مائده.
    چندین بار خوندمش و گذاشتم توی عمق وجودم ته‌نشین بشه. 

    یاد شعری افتادم که روزهای گند گذشته خودم رو باهاش سر می‌کردم.

    چای را من دَم می‌کنم.
    میز را تو می‌چینی. 
    بعد می‌نشینیم پشت پنجره‌های خودمان
     و به همدیگر فکر می‌کنیم!

     

    همممم. نمی‌ودنم چی باید بگم اضافه‌تر. 

    پاسخ:
    نمی‌دونم چی بگم سعید. ممنونم از این که آرام روزهای آشفته‌ات رو برام تکرار کردی. امیدوارم دیگه چنین روزهای گندی رو پشت سر نذاری و پیش روت همه‌اش لبخند و شادی باشه.

    +شبیه این پیرزن‌هایی شدم که پنج دقیقه سوارشون می‌کنی تا سر خیابون برسونی، بیست دقیقه برات دعا می‌کنن. :))) 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی