بالاتر از ابرها، پایین‌تر از خورشید

محلی برای رها رقصیدن زیر نور خورشید

بالاتر از ابرها، پایین‌تر از خورشید

محلی برای رها رقصیدن زیر نور خورشید

به صرف چای وانیلی و بیسکوئیت نارگیلی.

آخرین روزِ آخرین بهارِ قرن

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۳۵ ب.ظ

سلام.

من فقط یک امید کوچکی دارم و اون هم این که قدیمی‌ها یک دروغ‌های طنازانه‌ای به خوردمون داده باشن وقتی گفتن «سالی که نکوست از بهارش پیداست.»

چون خب یک کم دلم می‌سوزه برای خودم اگر این بهار فقط یک دمو از امسال بوده باشه!

  • ۹۹/۰۳/۳۱
  • جوزفین مارچ

نظرات  (۱۱)

عنوان رو که خوندم چند لحظه موندم. اصن بهش اینجوری نگاه نکرده بودم. آخرین روز آخرین بهار قرن 

پاسخ:
آره دیگه:) 

چه عنوانی... 

 

موافقم. کاش بقیه اش اینجوری نباشه

اما ازون طرف داریم "جوجه رو آخر پاییز میشمرن." جوجه هات و نگه دار آخر پاییز بشمر جوزفین... 

پاسخ:
کلا خیلی مسئله این ضرب‌المثل‌ها خنده‌داره:)) هرضری‌المثلی داریم دقیقا مخالفش هم پیدا می‌شه:)))
کلا انگار قدیمی‌ها می‌خواستن سرزنش کنن فقط خیلی براشون مسئله‌ای نبوده که قضیه چیه:دی

امروزم یه روز عادی و معمولیه مثل بقیه روزا، این نظر کلی ایه که راجع به هر روز دارم، بدون در نظر گرفتن اتفاقاتی که قراره اون روز بیفته،ولی -آخرین روز آخرین بهار قرن- باعث میشه یه حس عجیبی به امروز داشته باشم... عجیبه! 

پاسخ:
آممم خب ببین این هست که امروز ادامه دیروزه و با تاریخ قرار نیست اتفاق جدیدی بیفته چون خب فقط یک اسمه! مثلا 29اسفند با 1فروردین عملا فرقی نباید داشته باشن اما بعضی اوقات برای یک سری افراد این تاریخ‌های خاص انگیزه‌ده می‌شن و خب خوبه دیگه همین‌قدر هم:) 

من کلا ترجیح میدم فکر کنم زمان قراردادی بیش نیست :)) 

پاسخ:
این خیلی نظر خردمندانه‌ایه:)) 
  • هلن پراسپرو
  • یکی از دوستای منم امروز اینو بهم گفت...

    حس عجیبی داره که بهار یه قرن رو بتونم ببینم

    پاسخ:
    حس عجیب اینه که قرن بعدی رو تجربه کنی و بعدا به نوه‌ت بگی قرن پیش این‌طوری شده بود:)) 

    اینکه دقیقاً فردا خورشیدگرفتگی داریم هم ماجرا رو عجیب‌تر می‌کنه :)

    پاسخ:
    شبیه این فیلم ترسناک‌ها می‌شه که همه نشانه‌ها به حمله‌ آدم فضایی‌ها به زمین ختم می‌شن D:

    از اینکه دو قرن متفاوت رو میبینم خوشحالم =)) 

     

    برای روز سمپاد بچه‌ها تو کلیپی که درست کرده‌بودن میگفتن آخرین کنکوری‌های قرن و اونجا بود که به این موضوع توجه کردم و لعنتی چقدر خفنه =))) 

    پاسخ:
    آممم آره این‌جوریه که یه چیزی داری که به نوه‌ت بگی حداقل:دی

    اولندش که من کلی حرف دارم از موفقیت‌هام در تمام دوران زندگیم! 

    دو اینکه خود سال کنکورم واسه یه عمر حرف زدن واس نوه‌م کافیه :/ البته که خوبه نوه و بامزه و ایناست ولی امیدوارم نخوام اینقدر عمر کنم :/ خبره بابا :// 

    پاسخ:
    آممم خب این هم حرفیه:)

    اگر قرار باشه کلش این مدلی بگذره خیلی ناجوره =(

    پاسخ:
    دقیقا همین. 
  • تسنیم ‌‌
  • آقا تو یکی از وبلاگها اشاره شده بود که همه دارن اشتباه میگن و امسال سال آخر قرن نیست که اصلا! سال نود و نهمشه و قرن بعدی هم از 1401 شروع میشه :))

    پاسخ:
    ای بابا آره این بحث رو دیدم توی توییتر انگار که خیلی هم ترند شده بود! حالا نمی‌دونم چه قدر درسته، نمی‌تونم قبول کنم ولی هنوز وقت نکردم بهش فکر کنم و دلیل قانع‌کننده‌ای پیدا کنم:(
    به هرحال این که دیگه اون 13هایی که توی جای دورقم اول سمت چپ تاریخ که باید بقیه‌ش دست‌نویس نوشته بشه، تایپ شدن، به دردی نمی‌خورن به نظرم یک بحران جدی اجتماعیه:)))
  • تسنیم ‌‌
  • آقاااا دلیل نمیخواد که، همین که سال نود و نهه، خودش دلیل اینه که نمیتونه سال صدم باشه :)))

    عه آره، اونایی که از این سربرگ ها دارن، باید تا آخر سال تمومش کنن، وگرنه حسابی متضرر میشن =)))

    پاسخ:
    نمی‌دونم خب :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی