بالاتر از ابرها، پایین‌تر از خورشید

محلی برای رها رقصیدن زیر نور خورشید

بالاتر از ابرها، پایین‌تر از خورشید

محلی برای رها رقصیدن زیر نور خورشید

به صرف چای وانیلی و بیسکوئیت نارگیلی.

The Imitation Game

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۰۶ ب.ظ

سلام.

با دیدنش

یکی به عظمت شاهکار آلن تورینگ فکر می‌کنه، 

یکی به سازوکار عجیب‌وغریب فکری‌ش،

یکی به سیاست‌های کثیف پشت جنگ‌ها،

یکی به نقطه‌های تاریک و کثیف (؟!) پشت زندگی بزرگ‌های علم،

و یکی به مظلومیت‌ کشته‌های جنگ‌ها.

اما من با خودم فکر می‌کنم زندگی‌های معمولی چه‌قدر کسل‌کننده‌ن،

و اون روزی آدم معمولی‌ای نیستم که بتونم مثل «جون» دقیقه 93 بایستم و از  ذهن‌ها و اندیشه‌ها دفاع کنم، حتی جلوی اون کسی که دوستش دارم و در حال از دست دادنشم!

 

پی‌نوشت: تا اطلاع ثانوی خبری از پست‌های همیشگی و کامنت‌های زیر پست‌ها نیست، متاسفم.

  • ۹۹/۰۶/۰۶
  • جوزفین مارچ

نظرات  (۱)

نزدیک به 10 بار این فیلمو دیدم. همچنان برام جذابه. 

 

+ می‌دونستین قالبتون خیلی قشنگه؟

پاسخ:
واقعا هم هردفعه انگار یک چیز جدید داره:)

+ اگه تعریف از خود نشه (که البته نمی‌شه، بیشتر تعریف از چارلی می‌شه:دی) بله می‌دونستم:)) شما هم البته چشم‌هاتون قشنگ می‌بینه و باعث کلی خوش‌حالیه که شما این‌جا رو قشنگ می‌بینین:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی