بالاتر از ابرها، پایین‌تر از خورشید

محلی برای رها رقصیدن زیر نور خورشید

بالاتر از ابرها، پایین‌تر از خورشید

محلی برای رها رقصیدن زیر نور خورشید

به صرف چای وانیلی و بیسکوئیت نارگیلی.

دل‌خوشی‌های صدکلمه‌ای

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰ ق.ظ

سلام.

روزهای ترم پیش واقعا عذاب بود. روزی نبود که خونه آروم باشه یا کلاسی که با تمرکز شرکت کنم.

حالا ترم سه شروع شده؛ یعنی یک روتین روزانه و دوری از بیهودگی. درس‌های این ترمم سختن و این رو دوست دارم. می‌خوام به خودم ثابت کنم که ضعیف نیستم، می‌تونم تلاش کنم و از الان می‌دونم که از پسش برمیام.

هرروز برای کلاس‌هام، پشت لپ‌تاپ و جلوی پنجره‌ی نقاشی‌شده‌ام می‌شینم و از پشت گلدون‌هاش نور می‌تابه توی اتاقم. پنجره‌ای که ترم پیش وقتی از همه ناآرومی‌ها خسته می‌شدم و دیگه کشش نداشتم، قلم به دست می‌گرفتم و روش گلدون می‌کشیدم. پای همین پنجره کلی گریه کردم، استرس کشیدم، چیز یاد گرفتم، کتاب خوندم، خندیدم یا فقط نشستم نگاهش کردم؛ تا این پنجره، پنجره شد. پنجره‌ام بهم یاد داده «این نیز بگذرد.» و همین پنجره، دل‌خوشی این‌روزهامه.

خودم می‌دونم عکسش بی‌کیفیته :(

+ چون دعوت پری زیبا و واران مهربون رو نمی‌شه رد کرد و به بهونه چالش رادیوبلاگی‌ها.

+ چون دعوت من رو هم نمی‌شه رد کرد: از گلاویژ و پرنده به طور خاص دعوت می‌کنم. {یکی دیگه هم هست که طبق رایزنی‌های انجام‌شده، قراره سعیش رو بکنه که بنویسه. لطفا بتون:)) }

  • ۹۹/۰۷/۰۶
  • جوزفین مارچ

نظرات  (۱۵)

  • جوزفین مارچ
  • دل‌خوشیم شد 136 کلمه، امیدوارم اهالی رادیو ببخشن به بزرگی خودشون.

    دوست داشتم کلی چیز دیگه هم بگم. ولی خب بمونه برای بعد:)

  • عاشق بارون... ⠀
  • چقدر بامزه است! :))

    پاسخ:
    :))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • چه پنجره قشنگی^__^

    پاسخ:
    قشنگی از خودتونه :))
  • فاطمه ‌‌‌‌
  • وااای نورا این پنجره کار خودته واقعا؟؟ 😍 خیلیی کیوته😅 من بار اول که رو پروفایلت دیدمش فکر کردم از این عکسای جذابیه که تو پینترست پیدا میشه :)) 

    پاسخ:
    ممنونم فاطمه:))
    واقعا امیدوار شدم با این کامنتت*-*

    چقدر قشنگ‌ کشیده شدن این نقاشی‌ها D: خیلی خوب شدن :)).

    امیدوارم این ترم بسیار بسیار موفقیت آمیز باشه برای نورا و همه :) تو می‌تونی D:

    راستش، من قبلا تو وبلاگ بی‌قفس نوشته بودم این چالش رو، اما بنظرم خوب نبود و برش داشتم. این دفعه می‌خوام یک چیز بهتر بنویسم ان شاء الله :). خیلی سپاسگزارم بخاطر دعوت :)

    پاسخ:
    ممنونم کیکی جان :))

    آممم جدیدا خیلی پست‌هات رو پاک می‌کنی‌ ها، حواسم هست بهت :دی.
    امیدوارم بتونی چیزی رو که دوست داری رو بنویسی :)

    خوش بدرخشی این ترم زهرای عزیزم.

    پاسخ:
    آه نسرین :)
    ممنونم زیبا *-*

    این پنجره است ؟ 

    چقد خوشگله :))))) 

    پاسخ:
    بله دیگه. مشخص نیست که پنجره ست؟
    ممننونم، خوشگلی از خودتونه :)

    از پسش بر می یای و چون می گذرد غمی نیست!!. 

    و همچنین! هیجان زدم! چون فهمیدم تو اتاقت پروانه (ها) و یه کفتر جلد داری! *_*  .

    قشنگه قشنگی رو بکشیم بذاریم جلومون!

    (: موفق باش چون می تونی. 

    پاسخ:
    ببین البته نمی‌شه گفت «چون می‌گذرد، غمی نیست.» یه بی‌مسئولیتی عجیبی توش داره که در مقابل مشکلات این‌جوریه که «رهاش کن به حال خودش، حالا یه چیزی می‌شه دیگه. دنیا که به آخر نمی‌رسه!» و این خوب نیست واقعا.

    تازه سه تا سنجاقک هم هست:)) دقت نمی‌کنین ها :دی *-*

    تو هم البته به نظرم همین کار رو می‌کنی با نوشته‌هات، قشنگی رو می‌نویسی، می‌ذاری جلومون :)

    ای جان به دل‌خوشی‌هااات:)

    پاسخ:
    ای جان به مهربونی‌ت سادات :))
    دلت خوش باشه همیشه ایشالا. (و البته ستاره وبلاگت، روشن *-*) 

    اول اینکه ممنونم که دعوتمون رو لبیک گفتی ❤❤❤

     

    و اما بعد عکست با کیفیته جانم :*

    میخوای داور بیارم بگم عکست با کیفیته ؟!:)

     

     

    صد کلمه متفاوت و جذابی بود !

    ایشالا دل خوشی هات روز به روز روز افزون بشه و همچنین روزی برسه این نقاشی خوشگل رو نشون نوه نازنینت بدی ؛)

     

     

    قلمت مثل همیشه عالی بود آفرین آفرین واقعا ❤❤

    بیست بیستی ❤❤😘

     

    پاسخ:
    آممم نه دیگه جدا با کیفیت نیست واران :دی

    ممنونم ازت، برای تو هم همین دعا رو می‌کنم که زندگیت پر از حال و دل خوش باشه و کلی همیشه لبخند رو لبت باشه :)

    آه چه‌قدر تو مهربونی آخه واران *-*
  • دامنِ گلدار
  • خیلی خیلی زیباست :)

    پاسخ:
    زیبایی در نگاه شماست :))
  • آقاگل ‌‌
  • برای اون 36 کلمۀ اضافه تنبیه بدنی در نظر می‌گیریم. :))))

     

    پاسخ:
    هی روزگار.
    از ارث که محرومم می‌کنی، تهدید به تنبیه هم که می‌کنی.
    این دنیا دیگه جای موندن نیست :)))

    مراقب باش، دارم روی اتاق خودت هم کراش میزنم :دی

     

    دل خوشی‌هات مستدام و درس‌هات پاس عزیزم :)))

    پاسخ:
    فرشته من دیگه واقعا ازت می‌ترسم :)))
    در آینده نزدیک اون روزی رو می‌بینم که دیگه چیزی برام نمونده و میام التماس می‌کنم که یک چیزی به من بدین حداقل از سرما نمیرم :دی

    ممنونم فرشته :) کاش دل تو هم همیشه خوش باشه و لبخند روی لبت:))

    (: درست! ولی اون جمله رو واسه وقتی می شه به کار برد که دیگه هیچ راهی واسه تلاش نباشه! یا تمآم سعیمونو کرده باشیم و نتیجه اونچه که می خوایم نیست چون ما نخواستیم!! یکم عجیب و فلسفی شد به نظرم! ((:  .

    اون کوچیکا سنجاقکن؟!. بیشتر شبیه پروانه هستن. =\ عجبآ. تو با این ریزه کاریات!. 

    ای بابا! تعارف بازی رو بذار کنار! :| :دی. 

    پاسخ:
    ببین اون‌ها که بال‌هاشون نازک و بلندن، سنجاقکن:)) ۴تاشون پروانه‌ن، ٣تاشون سنجاقک. 

    بهتون گفته بودم همون وقتی که این پنجره رو گذاشتین پروفایل تلگرامتون سیوش کردم برای خودم خانم مارچ؟:)

    نگفته بودم؟ خب من خیلی چیزا رو بهتون نگفتم خانم مارچ؟^_^

    آه قلبم برای پاراگراف آخر و اون دعوت خاص*_* می‌نویسم همین یکی دو روزه :*

    پاسخ:
    آه قلب خانم مارچ *-*

    (بله ما معمولا توی پی‌وی‌مون به این چیزهای روزمره و کوچک نمی‌پردازیم!:دی)
    منتظرتیم:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی