بالاتر از ابرها، پایین‌تر از خورشید

محلی برای رها رقصیدن زیر نور خورشید

بالاتر از ابرها، پایین‌تر از خورشید

محلی برای رها رقصیدن زیر نور خورشید

به صرف چای وانیلی و بیسکوئیت نارگیلی.

فتبارک الله احسن الخالقین

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷ ق.ظ

سلام.

می‌دونم هزارتا کار دارم، می‌دونم تازه خوندن مقاله‌ام تموم شده و باید برای فردا صبح پاور و متن ارائه‌ام رو آماده کنم، می‌دونم کامنت‌هام رو جواب ندادم هنوز؛

ولی یکی از سال‌بالایی‌های گروه، این‌قدر فرد زیباییه، این‌قدر مسیر زیبایی رو رفته و این‌قدر مشتاقم که باهاش حتما صحبت کنم که مجبور شدم نصفه‌شبی بیام یک پست بذارم و از زیبایی‌هاش تعریف کنم :))

 

+بچه‌ها زیبایی درونی منظورمه، گرچه نمی‌تونم بگم که زیبایی ظاهری نداره!

  • ۹۹/۱۰/۰۷
  • جوزفین مارچ

نظرات  (۸)

  • پاییز .....
  • کاش ما رو با زیبایی هاش آشنا میکردی :) 

    پاسخ:
    اجازه بدین خودم اول آَشنا شم، بعد شاید اومدم به تفصیل صحبت کردم :)
  • هیـ ‌‌‌ـچ
  • دست راستش رو سر من :)

    پاسخ:
    چرا رو سر شما؟ رو سر من :))
  • آقاگل ‌‌
  • پیش‌نوشت: 

    تا اومدم تو، اول تعجب کردم که اِ اینجا کجاست؟ بعد یه کم دقیق‌تر شدم به عنوان وبلاگ. بعد هم اسم جوزفین مارچ. :)))

    می‌بینم که یک تغییر قالب داشتی. به به. 

    حالا برم و برگردم سراغ مطلب.

    پاسخ:
    بله بله. لباس زمستونی‌ها رو از توی کشو درآوردیم، هوا داشت کم‌کم سرد می‌شد.
  • آقاگل ‌‌
  • قاعدتاً به جای پست گذاشتن باید اون موقع می‌رفتی به اون فرد زیبا پیام می‌دادی خب :)))

    البته نصف شب به هر فردی، چه زیبا و چه زشت پیام دادن کار چندان پسندیده‌ای نیست:دی

    و خب موفق و موید باشی.

    پاسخ:
    اون فرد زیبا، براش نصفه شب نبود البته، سر شب بود احتمالا :)
    به هرحال فرصت رو از دست دادم به طور کلی!

    و خب، ممنونم :)

    وقتی با همچین آدمایی روبه رو میشی خیلی دوست داری که باهاشون همصحبت بشی و درارتباط باشی:) من برای شما یه ارتباط زیبا آرزو میکنم:))

     

     

    پ.ن: چرا اینهمه قالبات گوگولین؟ نمیگی بقیه هم یهو دلشون بهونه میگیره؟:"( 

    پ.ن۲: میگم زدی تو کار تبلیغاتا:دی

    پ.ن۳: رنگ بنفشی که انتخاب کردی و کلا ترکیب رنگها کنار هم خیلی خوب از آب دراومدن:)

    پاسخ:
    اوه این واقعا چیزیه که می‌خوام :) چون تقریبا همون مسیری رو رفته که من هم برای آینده‌ام می‌خوام برم :)
    ممنونم.

    پ.ن: قالب‌های من؟ قالب‌های خودت رو ندیدی پس. من همین الان روی بک‌گراند قالب تو، کراش زدم بابا *-*
    پ.ن2: تبلیغات نیست، یک جور رابطه عاشقانه است :دی
    پ.ن3: من عاشق این رنگ بنفش-آبی‌ام. خیلی عجیب و سحرآمیزه. انگار انقدر عمق داره که هرچی نگاهش کنی، بیشتر توش فرو می‌ری :)
    در کل ولی از توجهت ممنونم گربه :*
  • آلبی آلبی
  • دلم نیامد نگویم:

    من در تو روحیه scientist  شدن می بینم .

    پاسخ:
    تماما لبخند شدم با این کامنت :))
    این چیزیه که واقعا می‌خوام، بیش از هرچیزی.

    ای وااااای چقدر اینجا قشنگ شده 😭

    همه چیزش زمستونه، اصلا وارد شدم سلول‌هام یخ بست *_*

    قالب نوت مبارک جوزفین :*

    چقدر عکس گوشه‌ی وبلاگ خوبه، قشنگ ایده‌آل منه 😍

    پاسخ:
    فرشته :*
    با یاد تو، داشتم می‌ساختمش واقعا💜
    ولی تو هم سرمای بیرون و گرمای توی خونه رو حس می‌کنی؟ خودم این جوری تصور می‌کنم که انگار از سرمای برف و کولاک زمستونی، چکمه‌هات رو درآوردی و پا گذاشتی توی خونه‌ای که توش شومینه روشنه و نور نارنجی همه‌جای خونه رو روشن کرده.

    اون خونه، منتظر توئه که بیای مهمونی و یک چایی توش بخوری :)) [البته اگه نمی‌خوای این هم صاحبت شی.]

    خیره ان‌شاءالله 🌷

    پاسخ:
    با دعای شما 🌸

    +خوش اومدین به این وبلاگ، فکر می‌کنم اولین‌ بارتون باشه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی