بالاتر از ابرها، پایین‌تر از خورشید

محلی برای رها رقصیدن زیر نور خورشید

بالاتر از ابرها، پایین‌تر از خورشید

محلی برای رها رقصیدن زیر نور خورشید

به صرف چای وانیلی و بیسکوئیت نارگیلی.

به دخترم نور.

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۴۱ ق.ظ

زیبای نورانی من،

امسال روز اول ماه رمضانم، نه به تشنگی، نه به گرسنگی و نه به بی‌حوصلگی؛ که به این فکر گذشت که میلیون‌ها نفر امروز را روزه گرفتند اما هرکدام برای خدای خودشان. جانانم، شاید خدایی که تو قرار است بپرستی با خدای من یا اطرافیانت متفاوت باشد، احتمالا خدایی که می‌شناسی‌اش و در اندیشه‌ات جا می‌گیرد، تعریف خاصی به نسبت دیگران داشته باشد. اما عزیزم، تنها می‌خواهم به تو بگویم که اگر قرار است کسی را انتخاب کنی که آمال زندگی‌ات و آماج محبت‌هایت قرار بگیرد، معیارت این باشد که به خدای یکسانی مؤمنید یا نه؟ جانم عمر تو حیف است که به خدایگان دور و دیر پیوند بخورد. کسی را انتخاب کن که خدای مشترکی با تو داشته باشد و در نهایت مراقب خودتان و خدایتان، باش. 

  • ۰۰/۰۱/۲۶
  • جوزفین مارچ

نظرات  (۲)

منم به عنوان خاله (دوست مادرش) نور را سفارش می کنم به انتخاب فردی با سبک زندگی یکسان :)

 

پاسخ:
می‌دونی بیشتر منظورم از خدا، کشش‌ها و ارزش‌ها و پایبندی‌های مشابه بود، حتی می‌تونه این خدای مشترک، زیرمجموعه‌ی تقدسات مذهبی قرار نگیره. فکر کنم در نهایت اگر ارزش‌ها و تعهدهای مشترک داشته باشند به سبک زندگی یکسان منجر می‌شه، یا حداقل می‌تونند به سمت یک نقطه‌ی مشترک از سبک زندگی‌شون حرکت کنند. نه؟

موافقم

پاسخ:
:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی