بالاتر از ابرها، پایین‌تر از خورشید

محلی برای رها رقصیدن زیر نور خورشید

بالاتر از ابرها، پایین‌تر از خورشید

محلی برای رها رقصیدن زیر نور خورشید

به صرف چای وانیلی و بیسکوئیت نارگیلی.

ابراز ارادت به SA Node و دوستان.

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷ ق.ظ

سلام.

امروز یک عالمه فیزیولوژی خوندم؛ غول بی‌شاخ و دم این‌ ترمم! البته برای من. اصولا اگر یکی دیگه بودم باید می‌گفتم غول این ترم شیمی‌آلی بوده و هست و البته خواهد بود! جزوه حدود صدصفحه‌ای فیزیولوژی‌م رو که تا آخر نوشتم، برگشتم و از اول داشتم نگاهش می‌کردم. چه‌قدر بعضی‌ چیزهایی که نوشته بودم حالا برام بدیهی بودن، همون‌جاهایی که یک صوت 45 دقیقه‌ای رو توی 4ساعت و نیم پیاده کرده بودم! شاید حتی اگر اون‌ روز به خاطرش اعصابم خرد نشده بود و گریه نکرده بودم که چرا من هیچی از فیزیولوژی -و بدتر از اون از کل زیست- نمی‌فهمم، الان حتی یادم هم نمونده بود!

به هرحال فکر کردم وظیفه‌ دارم از طرف جو چندماه دیگه، بزنم رو شونه الان خودم و بگم «این نیز بگذرد»...

 

پی‌نوشت: راستش مطمئن نیستم که بتونم کامنت‌های پست قبل رو جواب بدم. فکر کردم اگر شبیه یک بحث آزاد باشه هم خوبه! به هرحال سعی‌م رو می‌کنم تا فردا جواب بدم و اگر ندادم بدونین که یک بحث آزاد توی اون پست جریان داره تا ابد :دی

پی‌نوشت٢: دوستان، من می‌خوام مراتب توبه خودم رو اعلام کنم و ابراز پشیمونی کنم از چندین‌سال پشت کردن به زیست.

به کدامین معبد شوم؟ باشد که خداوندگار کمپبل بر من ببخشاید! :) 

  • ۹۹/۰۳/۲۵
  • جوزفین مارچ

نظرات  (۲)

  • مائده ‌‌‌‌‌‌‌
  • گیو می فایو. :* من که بخشیدمت، کمپبل هم انسان رئوفی هست، نگران نباش. :))

    دیگه برم بخوابم واقعا! :دی

    پاسخ:
    آممم خب خوبه باز خیالم از طرف تو راحته. حداقل امیدوارم عمر کمپبل به دنیا باشه :)))

    بعدنوشت: رفتم دیدمش واقعا چه قیافه رئوفی داشته:دی. ولی بنده‌خدا ١۶سال پیش مرده :|
  • محمدعلی ‌‌
  • داشتم فکر می‌کردم غول بی‌شاخ و دم این ترمم چه درسیه، که دیدم ای بابا، یکی از یکی بدتر :))

    ایول برو سراغ غول مرحله بعد. :)) 

    پاسخ:
    واقعا:))
    من خیلی تامل کردم تا متوجه شدم فیزیولوژی حتی از ریاضی٢ هم برام سخت‌تر بود '-'
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی