بالاتر از ابرها، پایین‌تر از خورشید

محلی برای رها رقصیدن زیر نور خورشید

بالاتر از ابرها، پایین‌تر از خورشید

محلی برای رها رقصیدن زیر نور خورشید

به صرف چای وانیلی و بیسکوئیت نارگیلی.

هفده.

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۵۲ ق.ظ

از احوالات من اگر بخواهید این که احساس می‌کنم بعد از مدت‌های طولانی بی‌حسی عمقی، روح به بدنم برگشته. شبیه همان قسمتی از انیمیشن Soul 2020 که روحش از بدن آن هیولای سیاه و پیچیده و زشت، نجات پیدا کرد. یادتان هست؟ بعدش بالا و پایین می‌پرید، جیغ و فریاد می‌کرد و می‌دوید دنبال هدف زندگی‌اش. خسته می‌شوم، اما دنیا را حس می‌کنم و خب این شبیه شکفتن است، نزدیک بهار.

 

  • ۹۹/۱۲/۱۷
  • جوزفین مارچ

نظرات  (۳)

تصویر پست برای من باز نمیشه. :(

پاسخ:
ای بابا. این لینک تصویره، ببینید هنوز هم باز نمی‌شه؟
البته من تصویر رو توی صندوق بیان آپلود می‌کنم الان و دوباره جایگذاری‌اش می‌کنم توی پست. امیدوارم جواب بده.

کاش این حال خوب دائمی باشه نورا.

پاسخ:
نسرین عزیزم. منظورم دقیقا حال خوب نبود. می‌دونی چندوقتی بود که حتی حال بدم هم نمی‌تونستم حس کنم و حالا فکر می‌کنم روح دویده توی تنم، حس و حالم راه افتاده. حالا می‌تونم هم بوی گل‌ها رو درک کنم و هم بوی گند ماهی رو. متوجهم می‌شی؟ فکر می‌کنم حتی حس کردن چیزهای بد هم خوبه، وقتی بتونی چیزهای خوب رو در کنارش حس کنی.
ولی من هم برای تو یک حال خوب پایدار می‌خوام :)

خوشحالم به وبلاگ هایی که سر میزنم کسی از حال خوشش نوشته باشه :)))

اخه هم غم بود قبلیا :(

پایدار باشه :)) 

پاسخ:
حالا من هم از غم می‌نویسم ولی کلا از احوالاتمه، گاهی غم، گاهی وجد و شادی :)
ممنونم :) من هم خوشحالم که به اینجا سر می‌زنی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی